Spännande praktikhistorier på BiP-dagen

I fredags gick BiP-dagen av stapeln på Institutionen. Det är då studenterna på Beteendevetenskapliga programmet berättar om vad de gjort under sina praktiker.

Tolv studenter hade cirka en kvart var att presentera vad de gjort på sina praktikplatser, där de varit hela höstterminen.

BiP-dagen är ett årligen återkommande evenemang som arrangeras en heldag i januari. Nästa år fyller evenemanget tio år.
Med på dagen gavs det även tillfällighet att mingla och att knyta nya kontakter via segmentet "Skaka och prata!" (Jmfr "Meet and greet")

Entreprenören Inga-Lill Lellky var också på plats och pratade om värdet av att ha ett stort kontaktnät.

David Wärnö och Simon Granér på Bip-dagen 2020

Skaka och prata på Bip-dagen 2020

Dorina Puka på Bip-dagen 2020

Publik på Bip-dagen 2020

Markus Nordbring på Bip-dagen 2020

Program till bip-dagen 2020

I programmet kan du läsa mer om praktikerna.

Beteendevetare i praktiken - för dig som är intresserad av att ta emot en praktikant