Sökes: Doktorand i utvecklingspsykologi

Nu söker vi en doktorand i utvecklingspsykologi!

Institutionen för psykologi utlyser en doktorandtjänst inom ett 10-årigt longitudinellt, prospektivt forskningsprojekt Självskadebeteende, emotionsreglering och interpersonella relationer (SoL). Projektets övergripande syfte är att undersöka psykologisk anpassning och livskvalitet hos unga vuxna och hur dessa påverkas av faktorer 10 år tidigare (dvs i tonåren).

Doktorandtjänsten är delvis finansierad av ett anslag från Crafoordska stiftelsen.

Sök tjänsten senast den 1 november.

Doktorand i utvecklingspsykologi - Lunds universitet