Kämpar du med utmattning eller långvarig smärta?

Delta i forskningsprojektet YOMI Recover, ett 10 veckors online-program baserat på yoga, mindfulness och modern psykologi! Det är samarbete mellan YOMI och Institutionen för psykologi på Lunds Universitet.

För att delta behöver du:

• Avsätta ca 3 timmar i veckan under 10 veckor
  • Starta programmet i juni eller i september 2020
  • Ha en viss rörlighet, exv. kunna sätta dig ner på golvet
  • Delta i ett bedömningssamtal online under våren 2020
  • Vara minst 18 år

Du kan inte delta om du:

• Får annan psykologisk behandling när programmet pågår
  • Har praktiserat yoga regelbundet de senaste 5 åren

Deltagande i studien är kostnadsfritt och du kan när som helst välja att avbryta din medverkan. Alla resultat kommer att presenteras anonymt och på gruppnivå.
Forskningsprojektet är godkänt av Etikprövningsmyndigheten. Alla regelverk rörande personuppgifter kommer att följas.

Anmäl ditt intresse genom att skicka ett mail till
yomistudie1 [at] yomi [dot] nu