Bidrag till psykologisk forskning

Inês Bramão och Elia Psouni vid Institutionen för psykologi har fått bidrag till sin psykologiforskning från Vetenskapsrådet.

Inês Bramãos projekt har titeln: När minnesframplockning påverkar ny inlärning: Temporal dynamik i minnesintegrering avslöjad genom EEG och maskininlärningsteknik.

Elia Psounis projekt har titeln: Evidens kontra politik: Utveckling av anknytningstrygghet och socioemotionell anpassning hos små barn som växer upp i växelvis boende.

Inês Bramão - Lunds universitets forskningsportal

Elia Psouni - Lunds universitets forskningsportal