Varmt välkomna på BiP-dagen online 2021!

Foto av en presentation vid Bip-dagen 2019.

BiP-dagen är ett gyllene tillfälle för dig som vill veta mer om vad beteendevetare kan göra i arbetslivet.

BiP-dagen (Beteendevetare i Praktiken) är i år en halv seminariedag där beteendevetarna vid Institutionen för psykologi får möjlighet att presentera vad de gjort under sina praktikperioder och samtal med alumner och arbetslivsrepresentanter äger rum.

• Är du student eller beteendevetare som vill veta mer och få inspiration inför en praktik eller för att ta steget ut i arbetslivet?
  • Är ditt företag eller organisation intresserad av att ta emot en praktikant?
  • Är du en person som vill veta mer om vad beteendevetare egentligen kan och kan göra?
  • Är du studievägledare eller vägleder du folk i deras arbetsliv?

Då är BiP-dagen något du ska planera in i din kalender!

I år står vi inför nya utmaningar i och med pandemin, vilket innebär att BiP-dagen kommer att hållas helt och hållet online.

Varmt välkomna den 15 januari 2021!

BiP-dagen online 2021

Anmäl dig till BiP-dagen 2021