Vår kollega Magnus Lindgren har gått bort

Den 19 augusti nåddes vi av meddelandet att Professorn i Neuropsykologi Magnus Lindgren hade gått bort.

Magnus var forskningsansvarig vid Institutionen och ansvarade under flera år för forskarutbildningen vid Institutionen för Psykologi.  Under många år var Magnus knuten till Linnémiljön Thinking in Time, Cognition, Communication and Learning (CCL). Magnus plötsliga bortgång har lämnat kollegor, tidigare doktorander och studenter i sorg och saknad.

Our colleague Magnus Lindgren has passed away

On August 19th we received news that Professor Magnus Lindgren suddenly had passed away. Magnus was for many years responsible for our PhD-program and was currently the Department’s representative in the Research Board of The Faculty of Social Sciences. Magnus was also involved in the Linneaeus center: Thinking in Time, Cognition, Communication and Learning (CCL). The sudden loss of Magnus has left colleagues, former PhD-students and students in grief.