Kompletterande utbildning för dig med utländsk psykologexamen

Information för dig som är student

glada stundenter studerar på trappa.foto

Här hittar du som är student matnyttig information om allt du kan behöva under din tid på utbildningen

en röd telefon.foto

Programansvarig
Elinor Schad
+46(0)709-65 04 00
elinor [dot] schad [at] psy [dot] lu [dot] se (elinor[dot]schad[at]psy[dot]lu[dot]se)

Studievägledare
Elin Holgersson
+46(0)46 222 91 15
studievagledare_kpu [at] psy [dot] lu [dot] se (studievagledare_kpu[at]psy[dot]lu[dot]se)

Expedition
Anita Lennerstedt
046-222 91 21
Anita [dot] Lennerstedt [at] psy [dot] lu [dot] se (anita[dot]lennerstedt[at]psy[dot]lu[dot]se)

Scheman

HT23 - Termin 1
Schema för större delen av terminen ht23
Schema delkurs 4:1

VT24 - Termin 2
Kompletterande utbildningen har under vt24 individuella scheman, se Canvassidan.