Upprepningens lockelser och förbannelser: minimalism i musik och annan konst

Smart phone med hörlurar. Foto: Pexels.

Se professor Etzel Cardeña prata om minimalistisk musik.

Etzel Cardeña kommer att diskutera psykobiologiska aspekter av repetetiv stimuli den 24 september kl 19 i Kapellsalen, Palaestra et Odeum. Detta är del i en serie med konserter och presentationer som handlar om minimalistisk musik. Evenemanget är gratis.

Upprepningens lockelser och förbannelser: minimalism i musik och annan konst | Lunds universitet

Etzel Cardeña - Lund University

In English

Etzel Cardeña will discuss psychobiological aspects of repetitive stimuli on the 24th of september at 19:00 in Kapellsalen, free entré, as part of a program of concerts and presentations on minimalist music.

Etzel Cardeña - Lund University