Lilla Psykologpriset 2021 till student på psykologprogrammet

Nathalie Reinhold. Foto: Anton Emanuelsson/Psykologförbundet.

Psykologprogrammetstudenten Nathalie Reinholds har mottagit Lilla Psykologpriset 2021 från Sveriges psykologförbund.

Nathalie är även ordförande för Lundapsykologerna respektive Psykologstudent Sverige.

Hon har enligt nomineringen i olika roller och situationer visat på ”värme, kunskap och engagemang som studerandekamrat såväl som ledare”.

- Det känns fantastiskt ärofyllt och jag känner mig väldigt uppmärksammad och uppskattad. Att det ändå är någon som har som stannat upp och sett det här arbetet som jag har slitit med, säger Nathalie Reinholds till Sveriges psykologförbund.

Vinnaren av Lilla Psykologpriset 2021:"Fantastiskt ärofullt"!” – Sveriges Psykologförbund (Nytt fönster)

Foto: Anton Emanuelsson/Psykologförbundet