Var med oss på BiP-dagen den 11 januari!

BiP-dagen är ett gyllene tillfälle för dig som vill veta mer om vad beteendevetare kan göra i arbetslivet.

Förutom spännande presentationer kommer tillfälle ges för att mingla och kanske till och med träffa din kommande praktikant/praktikgivare!

Utöver praktikanternas presentationer kommer vi också få höra mer om hur och varför beteendevetenskapen alltmer efterfrågas i samband med den digitala utvecklingen med artificiell intelligens (AI) och det som kallas machine learning (ML).

Under programpunkten ”Skaka & prata!” ges möjlighet för den som vill få kontakt med någon (praktikgivare, potentiell praktikant, student för samarbete etc.) att under några minuter kort presentera sig och sitt önskemål inför fika & mingel.

BiP-dagen – Beteendevetare i Praktiken

Fredagen den 11 januari 2019, kl. 9.00 – 15.20
Edens hörsal, Statsvetenskapliga institutionen, Paradisgatan 5H

Program Bip-dagen 2019