Val av prefekt, ställföreträdande prefekt samt styrelse 2018-2020

Valet av prefekt, ställföreträdande prefekt samt styrelse för mandatperioden 2018-2020 är nu avslutat och rösträkning genomförd.

Beslut om utnämning av prefekt fattas av Dekan vid Samhällsvetenskapliga fakulteten.

Robert Holmberg kommer att fortsätta ha rollen som prefekt med Sofia Bunke som ställföreträdande prefekt.

I Institutionsstyrelsen kommer följande personer vara företrädare för vetenskapligt kompetenta lärare:

• Martin Bäckström
  • Eva Hoff
  • Åse Innes-Ker
  • Susanna Vestberg
  • Jens Knutsson

Suppleanter institutionsstyrelsen kommer att vara:

• Tomas Jungert
  • Gisela Priebe
  • Elia Psouni
  • Ingela Steij Stålbrand

Företrädare för övriga anställda i institutionsstyrelsen: