Så hittar du på vår nya webb

Du som söker information om våra utbildningar går antingen in under "Studera" eller "Nuvarande student".

I december bytte Institutionen för psykologi utseendet på sin webbplats, i enlighet med de grafiska riktlinjerna vid Lunds universitet.

En nyhet är att vi delat upp utbildningarnas sidor efter behovet hos dig som besökare.

Under "Studera" hittar du som ännu inte blivit student hos oss information om utbildningen och antagningsprocessen.

Uppe till höger finns information för dig som redan är student hos oss under länken "Nuvarande student". Där finns scheman, litteraturlistor och kontaktuppgifter till de olika utbildningarna bland annat.

Har du frågor om webben? Kontakta oss gärna via webb [at] psy [dot] lu [dot] se (webb[at]psy[dot]lu[dot]se)

Mycket nöje med vår nya webb!