Institutionen för psykologi får nya adresser

Den första juli får Institutionen för psykologi nya besöksadresser.

Institutionen för psykologi kommer att finnas kvar i samma byggnader i kvarteret Paradis i Lund, men från och med den första juli kommer vi att ha nya adresser.

Hus P kommer att ligga på Allhelgona Kyrkogata 16A och 16B. (Tidigare Paradisgatan 5 P)
Hus O kommer att ligga på Allhelgona Kyrkog 18A och 18B. (Tidigare Allhelgona kyrkogata 14 O)
Hus M kommer att ligga på Allhelgona kyrkog 18C. (Tidigare Allhelgona kyrkogata 14 M)

Allhelgona kyrkogata