Avslutningsceremoni för beteendevetarna

Fredagen den första juni hölls avslutningsceremoni för de nyexaminerade beteendevetarna.

Ceremonin hölls i aulan i universitetshuset för studenter, lärare, släkt och vänner.

Det hölls flera tal av bland annat studenterna själva och biträdande prefekt Sofia Bunke. Musiken var vald av studenterna själva och framfördes av Johan Liedberg, Anna Persson och Maciej Szymczynski. Efter programansvarig Anna Hjalmers Mattsson hållt tal om hur modiga hon anser studenterna varit, fick samtliga motta ett mjukdjur i form av ett lejon.

Efter ceremonin minglades det i universitetshuset.

Avslutning BVP 2018