Att få en innovation som arbetskamrat

På fredag kan du se Åse Innes-Ker vid Institutionen för psykologi och Carola Aili vid Institutionen för sociologi prata om artificell intelligens.

Seminariet arrangeras av tankesmedjan SamTech och går av stapeln på fredag 15 mars klockan 14-15, på Pufendorfinstitutet, Biskopsgatan 3, Lund.

Att få en innovation som arbetskamrat – SamTech

Åse Innes-Ker – Lunds universitets forskningsportal

Den femte april kan du även se Roger Persson från Institutionen för psykologi när han ger en uppdatering på antologin "Worklife in transition".

Update on the anthology "worklife in transition" – SamTech

Roger Persson – Lunds universitets forskningsportal