Anställd vid Institutionen för psykologi

De här sidorna är till för dig som är anställd vid Institutionen för psykologi och ska ses som ett mer verksamhetsnära komplement till den information som Lunds universitet och Samhällsvetenskapliga fakulteten ger.

Institutionen för psykologi
221 00 LUND

Postadress till specifik person
(extern post)
Lunds Universitet
Institutionen för Psykologi
Förnamn Efternamn
Allhelgona Kyrkogata 16A
223 50 Lund

Allhelgona Kyrkogata 16A, 16B, 18A, 18B och 18C.
223 50  Lund

Karta över Institutionen för psykologi

Internpost
Hämtställe 31

Personalfrågor

HR-partner
Hannah Stén
Rum: P228
hannah [dot] sten [at] sam [dot] lu [dot] se

Lag- och avtalstolkning, konsultativt stöd, anställningsärenden, introduktion av nyanställda, timarvoden, personalplaner och personalplanering.